به غضنفر میگن باباتو بیشتر دوست داری یا مامانتو؟ میگه مامانتو! به غضنفر میگند اگه دنیارو بهت بدند چه کار میکنی میگه میفروشم میرم خارج ! غضنفر به پسرش شک میکنه بهش میگه:ها کن ببینم! پسره ها میکنه غضنفر میزنه تو گوشش بهش میگه:حالا دیگه میری دختر بازی؟ غضنفر واسه زنش شارژ میخره زنش میگه اینکه شارژ نداره! میگه: غلط کردی، پس چرا من زدم داشت؟!!! غضنفر می ره جبهه بعد از ۲ روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن. ***** غضنفر واسه رفیقاش خالی می بنده می گه: من هر دو هفته یک بار می رم ژاپن. رفیقاش می گن اگه راست می گی اسم یکی از خیابوناش رو بگو؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه بعد می گه: آهان خیابون شهید بروسلی. ***** یه روز حیف نون به زنش میگه: آهوی من! حالت چطوره؟! زنش میگه خوبم ولی تو که همیشه بهم می گفتی غزالِ من این دفعه چطور شد عوضش کردی؟! حیف نون با خونسردی میگه: عزیزم سخت می گیریا! حیوون حیوونه دیگه چه فرقی میکنه!!! زن غضنفر : بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟ غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!! ***** غضنفر میمیره بعد تو اون دنیا ازش میپرسن چی شد مردی!! میگه داشتم شیر میخوردم… میگن شیرش فاسد بود؟ میگه نه گاوه یهو نشست ***** غضنفر و حیف نون رو بردن جهنم فرداش با لباس سیاه و کثیف برگشتن. پرسیدن چرا اینجوری شدین؟ گفتن:خدا وکیلی کار دو نفر نبود ولی خاموشش کردیم!.. منتظر لایک های سبزتان هستیم