متاسفانه هیچ خبر و مذاکره ای با مربی خارجی نیست کوچکترین خبری از مربی خارجی نیست و تمام امیدم فقط به مصاحبه ی زمانی مبنی بر قبل از تعطیلات و وعده ی اومدن مربی خارجی بود هست از دیروز شاهد هستیم بعضی از استقلالیا شروع کردن از پرویز مظلومی حمایت کردن و اونو بهترین مربی واسه جایگزینیش میدونن حماقتی بالاتر از این صحبت نیست که مربی که هیچ کاری نکرد و با خوردن ۴ گل از پرسپولیس آبروی هر چی استقلالیه برد و برگردونن مربی که در سه سال سرمربیگریش تو استقلال قهرمان نشد و همیشه به معنی واقعی کلمه هوادار استقلال میبرد بالا و در آخرین لحظات لیگ با باختهای پی در پی با سر میکوبید زمین و تلخترین لحظات ده سال اخیر استقلال در راه قهرمانی لیگ به هواداران چشوند حاظرم مثل الان ته جدول بم نیم ولی دیگه انفاقات مظلومی رقم نخوره و اون جوری باز هم تیم صدر جدول که باور میکردیم قهرمان میشه لحظات آخر قهرمانی رو از دست نده و این عکس به نظر من بهترین مربی که به ایران اومد و قدرشو ندونستن کسی که ملکان بهترین خط حمله ی لیگ کرد فولاد بهترین خط دفاع لیگ جلال رافخایی رو آقای گل ، و فشگنچی رو بهترین پاسور لیگ شایسته ترین نفر برای استقلال