این اینتر لامصب دیوانه خود ماست♥ 7سال صبر کردیم،بالاخره داریم برمیگردیم... اسپالتی ممنونم ازت♥... بریم اروپا خدا میدونه چینیها سال بعد چه خرجهایی بکنن برای سی ال! بهتون قول میدم تا 2سال دیگه دوباره یکی از غولهای اروپا و شانسای اصلی فتح سی ال میشیم♥ . اینتر دیوانه همینه،بعضی تیما که رفتن 4 4تا فینالارو خوردن و آبرومونو بردن...خودمون باید دست بکار شیم :) . مرسی سانینگ،مرسی اسپالتی