
خون دلها خوردیم تا برگشتیم | اینتر دیوانه
۶۹۰ بازدیدشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
این اینتر لامصب دیوانه خود ماست♥
7سال صبر کردیم،بالاخره داریم برمیگردیم...
اسپالتی ممنونم ازت♥...
بریم اروپا خدا میدونه چینیها سال بعد چه خرجهایی بکنن برای سی ال!
بهتون قول میدم تا 2سال دیگه دوباره یکی از غولهای اروپا و شانسای اصلی فتح سی ال میشیم♥
.
اینتر دیوانه همینه،بعضی تیما که رفتن 4 4تا فینالارو خوردن و آبرومونو بردن...خودمون باید دست بکار شیم :)
.
مرسی سانینگ،مرسی اسپالتی


