1- کوادرادو بسیار آمادست ، یه چیزی تو مایه های کوادرادوی جام جهانی شده و این خیلی خوبه. 2-هیگواین اصلا تمرکز نداره ، درست موقعیتا آنچنانی نبودن ولی این جور توپای بدزاویه رو قبلا گل میکرد و الان نگران کنندست این وضعیت.نیمه دوم بهتر شو لطفا 3-پل لیرولا رو دریابین ، عجب جواهریه بیناموس 4-مانژوکیچ باز پاس گل دادا ، حواستون باشه. بعضی وقتا فک میکنم ما لیاقت مانژو رو نداریم :))))))))) 5-متوییدی چرا دوباره چلاق شده ؟