
جای داره یه هیس جانانه تقدیم کنیم خدمت اون عزیزانی که از مصدومیت بیرانوند ابراز خوشحالی کردن
۱٬۰۱۳ بازدیدیکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
واقعا جای تاسف داره این حجم از خوشحالی کردن واسه مصدومیت شماره یک تیم.اونم درحالیکه به طور مستند به همه ثابت شد برانکو تصمیم الکی نمیگیره و پشت بازی کردن هرکدوم از بازیکنا فلسفه ی خاصی وجود داره.این تاسف وقتی شدیدتر میشه که میبینم یه سری از دوستانی که تاچند وقت پیش که جو رو خودیا به هم زده بودن،درمقابلشون از تیم حمایت میکردن هم بااین موج همراه شدن و ابراز خوشحالی میکنن.
این رفتار جای هیچ توجیهی نداره جز بی منطقی و به قول بعضی از بچه های سایت خود فرگوسن پنداری.توهم دانایی
یکی مثل بیرانوند،صرفا اسمش تو دروازه باعث ترس مهاجمان رقیب علی الخصوص تو آسیا میشه،ضمن اینکه هیچ تیمی از وقتی که بیرانوند اومده(چه تو تیم ملی چه تو پرسپولیس) تاکتیکش رو ارسال از جناحین انتخاب نکرده.و البته بدلیل پرتاب دستهای فوق العاده و شروع مجدد عالیش هرگز تیمها نمیتونن باتمام قوا فشار بیارن(کاری که ما به راحتی انجام میدی و مدافعامون تا نیمه های زمین حریف هم راحت جلو میرن).چون کافیه توپ به دروازه بان برسه و پشت مدافعان رو هدف بگیره. مطمئنا بیرانوند هم ضعف هایی داره،اما باهمعه اون ضعف ها بهترین دروازه بان حال حاضر ایرانه بدون شک و بااختلاف.یک اشتباه رو چندبار قراره تکرار کنیم؟؟؟


