خدایی مگه مشکل اصلی استقلال این چرت و پرت ها بود؟؟ مشکل اصلی این بود که کل تاکتیک تیم فقط سانتره بعد حالا اینا اومدن مگین یکی خندیده یکی اومده پولشو بگیره کی یکی راست میگه یکی دروغ عادل هم که فقط دنبال حاشیست و اصلا براش مهم نبود که چی میشه خب وقتی علت مشکل تیم از نظر مردم کادر فنی یعنی اول شومن باید جوابگو باشه که چرا تیمش افتضاح بازی میکنه؟؟ بعدش باید جواب بده چرا باید بازیکنی مثل جباری رو بگیره اونم موقعی که فوتبالش تموم شده این فوتبال ایران هرگز درست نمیشه همونجوری که مملکتمون هم درست نخواهد شد فقط باید تاسف خورد