
نمیدونم چرا اینو با مسی مقایسه میکنن.مسی همسن این بود دو تا توپ طلا داشت:)
۱٬۴۲۶ بازدیدپنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - 0۷:۴۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگه دقت کرده باشید تو تمام بازیای بزرگ محوه.نمونش جلو بارسا و فیورنتینا.ولی در عوض جلو ساسولو هتریک میکنه.پارسالم جلو رئال محوه عالم بود.زیادی بزرگش میکنن ولی اصلا در حدی نیست بازیای بزرگ رو در بیاره برا یووه.البته منکر ستاره بودنش نمیشم ولی مقایسش با مسی توهین به فوتباله.


