سلام.من از بازی دیشب خیلی ناراحت شدم تا الانم تو فکر باخت دیشبم و اقعا چرا داورا با رئال لجن ؟ همه صحنه ها حس میکنم با اکراه برا رئال سوت میزنن اصلا کسی تو فدراسیون هست که بخاطر این ناعدالتی ها کاری کنه بخدا دیگه خسته شدیم همه با حریف و همه با بارسا و هم با داور بجنگیم بخدا بقران اگه ربع این پنالتی های دیشب برا بارسا بود همشونو پنالتی میگرفتن پریشب با یه خطای جزیی رو سمدو پنالتی گرفتن بعد با ارامش ادامه بازی دادن فقط برای رئال شاخ میشن اخه چرا؟ تا کی نا عدالتی از الان تبریک میگم با بارساییا ولی این قهرمانیا بی عدالتی چوب خدا صدا نداره. ازتون خواهش میکنم بازی بعدی بارسا رو با دقت ببینید فقط خواهش میکنم