
اول مهر كاش تو هم غم داشته باشي كه چطوري از خوابِ ناز بيدار بشي و بري مدرسه ...
۴۶۲ بازدیدپنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اول مهر كاش تو هم غم داشته باشي كه چطوري از خوابِ ناز بيدار بشي و بري مدرسه ...


