همش قصیر اشملزر بود . اینجانب از امروز تا آینده اعلام میکنم که تمامی گل هایی که دورتموند خوردند(فعل گذشته) میخورند(زمان حال) و خواهند خورد(زمان آینده ) همش تقصیر اشملزر است. اصلا چرا دیشب بازیش داد هاااااااا. هووووووو... هییییییییییییییییی... ههههوممممممممممم؟؟؟؟؟؟ سمت چپشون رو به سمت چپش گرفته بود:)))))) مگر میشه با وجود فرزند بت من(توپراک) به این(لا اله الا الله) بازی برسد. یک وقت فکر نکید که منظورم با یکی از کابران (شاید هم دوتا)دانشمند سایته که همیشه سوزنش گیر میکرد و.... این گینتر هم که همش سوتی میده نمیدونم چرا بازیشون میدن اه ههههههه. بایستی یک فکری به حال دورم و بندر هم بکنند.