نایب رئیس بارسلونا: این برای تباس شرم آور است !
۲۹۷ بازدیدچهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
پس از اظهارنظر خاویر تباس رئیس لالیگا با محکومیت ایالت کاتالونیا برای جدایی از اسپانیا و خروج بارسلونا و تیم های کاتالونیایی از لالیگا، جوردی کاردونر ورود و دخالت تباس به این موضوع سیاسی را شرم آور خواند.
جوردی کاردونر با توصیه به تباس برای وارد نشدن به حوزه هایی که ربطی به مسئولیتش ندارد گفت:
شرم آور است که آقای تباس به این مسایل ورود پیدا می کند. ما باید بسنجیم که چرا و چگونه باید مسئولیت خودمان را انجام دهیم و بدانیم که در چه زمانی در کجا هستیم. این برای تباس بد است که مسئولیت های زیادی را برعهده بگیرد.


