به سوختن توی حسرت دل من علاقمنده چای من بی‌تو همیشه ☕️ یخه و بدون قنده یه آدم برفی داره کم ☃️ حالا سردی اتاقم این عروسک مرده انگار کاش بیای حالا سراغم ساعت خواب ? دستای یخ نبض ناکوک چند عدد قرص ? بی‌چراغه قلب متروک ? بی‌بهارم ? این زمستون ❄️ مثل پاییز ? داره میباره ? چه محزون ابر لبریز ‌ #علی_قنبری_راشنانی ‌ @pezhwak لطفا عضو کانال آقا مهدی بشوید