
بی تو
۲۴۹ بازدیدپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به سوختن توی حسرت
دل من علاقمنده
چای من بیتو همیشه ☕️
یخه و بدون قنده
یه آدم برفی داره کم ☃️
حالا سردی اتاقم
این عروسک مرده انگار
کاش بیای حالا سراغم
ساعت خواب ?
دستای یخ
نبض ناکوک
چند عدد قرص ?
بیچراغه
قلب متروک ?
بیبهارم ?
این زمستون ❄️
مثل پاییز ?
داره میباره ?
چه محزون
ابر لبریز
#علی_قنبری_راشنانی
@pezhwak
لطفا عضو کانال آقا مهدی بشوید


