رئالیا و بایرنیا
۳۳۹ بازدیدشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 0۸:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
پست رومنیگه رو ببینید.
چقدر بی احترامی و کل کل های مسخره.
اقا بازی فصل پیش تموم شد و رفت هر دوتیم ضرر کردن از داوری ولی بایرن بیشتر.
خواهشا توهین نکنید به هم.
من که به کریس فن هایی که ظرف چند سال اخیر هوادار رئال شدن کاری ندارم ولی خواهشا هوادارای قدیمی رئال رعایت کنن.
اگر بایرن کوچیک بود هوادارای رئال مادرید بهش غول سیاه لقب نمیدادن.
اگر بایرن کوچیک بود بازیش با رئال کلاسیک اروپا حساب نمیشد.
اگر بایرن کوچیک بود ۱۰ تا فینال اروپا نمیرفت.
خواهشا به خاطر دو رویارویی اخیر دو تیم حیثیت تیمارو زیر نبرید.


