
زامبی های اینستاگرام بعد از رونالدو به سراغ مسی رفتن و علیه او فحاشی کردند. چرا آخه!؟ @RealMadridFarsi
۱٬۰۰۹ بازدیدجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
زامبی های اینستاگرام بعد از رونالدو به سراغ مسی رفتن و علیه او فحاشی کردند. چرا آخه!؟ @RealMadridFarsi


