طرفداری - مانوئل نوير كاپيتان تيم‌ملی‌آلمان می‌گويد كه از هم گروهی با سه تيم مطرح (مكزيك، سوئد و كره‌جنوبی) راضی است. به گزارش ESPN وی گفت:

ما برابر تيم‌هايی بازی می‌كنيم كه برایمان ناشناخته نيستند. من ترجيح می‌دهم در برابر تيم‌هايی كه می‌شناسيم بازی‌ كنم. ما بايد همه حريفان خود را جدی بگيريم، اما واضح است كه هدفمان صعود به عنوان تيم اول است.

وی در خصوص حريفان ژرمن‌ها در جام‌جهانی گفت:

مكزيك معمولاً فوتبال تهاجمی به نمايش می‌گذارد. ما می‌توانيم به خوبی خود را برای ديدار مقابل سوئد آماده كنيم، اما با توجه به اينكه موفق به حذف ايتاليا شده اند، قطعاً آن‌ها را دست‌كم نخواهيم گرفت. كره‌جنوبی نيز يك تيم قوی است. اين گروهی جالب با حضور سه كشور از سه قاره مختلف است.