خدایا یکی از اون شانسات برامون بفرست یک گل بزنیم☺
۵۱۵ بازدیدچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مقابل تیمای ها دفاعی ضعیف کار میکنیم
برنامه ای نداریم دلیلشم دو هافبک دفاعی بازی کردنه
نمیدونیم چرا مهاجم میکشه بیرون :/


