تا به حال به خودتون افتخار کردین یا بقیه بهتون افتخار کنن؟کی و کجا؟ یا همیشه حس بی خاصیتی و سر افکندگی داشتید؟
۸۲۰ بازدیدجمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دیدم mohammad madrid3کمتر اینجور پستا میذاره... من گذاشتم....


