این سیستم باعث نفوذ بیش از حد و فضای خالی زیاد پشت فولبکا میشه و همچنین بیل و کریس که به فضای کنار زمین برای خودنمایی احتیاج دارن توانشون تو نوک حمله کم میشه نکته منفی خودخواهی بازیکنا علی الخصوص کروس بود واقعا هم رو زمین بازی کردیم هم بکش زیرش فقط یکم دقت از کریس و یکم رو فرم نبودن از اسنخو لازم بود که گل رو بزنیم ایسکو هم واقعا برعکس بازی های قبل یادش اومده مغزی تو سرش هست و به موقع پاس میده