دو حالت داره 1 فروش دیبالا در پایان فصل (خریت محض) 2 نگه داشتن اوزیل برا بایرن مونیخ به دلیل رابطه خوب دو باشگاه آخر فصل شاید یووه با همین قیمت یا یکم بیشتر بفروشش به بایرن 3. دیبالا احتمالا امسال تا بیاد به خودش بیاد و از مصدومیت فرار کنه یووه بازی ها با تاتنهام رو کرده و اوزیل این ۲بازی میتونه نقش دیبالا رو خیلی بهتر از برناردسکی ایفا کنه و آخر فصل هم با قیمت معقول فروش بره