فدای یه تار موت ارنستو
۵۲۳ بازدیدچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به هر حال باید میباختیم امیدوارم تیم خودشو جمع و جور کنه چون بازی بعدی تو خونه بتیس هست و خیلی سخته
الکس ویدال و دینیه واقعا فاجعه بودن و بقیه خیلیم بد نبودن.
فوتبال همیناش قشنگه اگه قرار باشه بارسا ورئال هر بازی ببرن پس کی بشه طرفدار اسپانیول سوسیداد و ...
رئالیا بیان یه نفسی بگیرن چون ممکنه فرداشب باز دوباره مجبور شن برگردن به غار


