به هر حال باید میباختیم امیدوارم تیم خودشو جمع و جور کنه چون بازی بعدی تو خونه بتیس هست و خیلی سخته الکس ویدال و دینیه واقعا فاجعه بودن و بقیه خیلیم بد نبودن. فوتبال همیناش قشنگه اگه قرار باشه بارسا ورئال هر بازی ببرن پس کی بشه طرفدار اسپانیول سوسیداد و ... رئالیا بیان یه نفسی بگیرن چون ممکنه فرداشب باز دوباره مجبور شن برگردن به غار