بازم نیمار دعوت نشد :/ داستان تکراری و مسخره ی نیمار در پی اس جی که هربار به بهانه مصدومیت خودشو میکشه کنار و یا به قولی به خودش استراحت میده بعد وقتی میگم پاریس تیم بی شخصیتیه قبول ندارید !! خدایی دیدید تو تیمی مثل بارسا یا رئال کسی خودشو عمدا بکشه کنار از بازی کردن و به خودش استراحت بده ؟ مسی با اون عظمتش همچین کاری رو نمیکنه :/ حیف این همه استعداد نیمار که با بی عقلی خودش و رفتار غیرحرفه ایش داره خودشو به خاک سیاه میکشونه