طرفداری- علیرضا منصوریان که حدود یک ساعت پیش به ساختمان باشگاه استقلال در خیابان سعادت‌آباد رفته بود بعد از مذاکره با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد. از آنجا که منصوریان بعد از استعفا از سرمربیگری تیم استقلال قراردادش را فسخ نکرده بود به همین علت امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و در نهایت به صورت رسمی از این باشگاه جدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی سابق استقلال هنگام خروج از این باشگاه با تعدادی از مشوقین خوش و بش کرد و درنهایت از جمع آبی‌پوشان جدا شد.