
بدشانسیهای مارادونا بخش2
۲۴۴ بازدیددوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
جام جهانی نود چهار که آخرین امیدهای مارادونا برای فتح جام دومش بود متاسفانه در خاک آمریکا برگزار شد که سران حکومتش از او بدشان میامد بخاطر اینکه مارادونا چپ گرا بود و بارها علنا علیه رئیس جمهور آمریکا حرف زده بود
بدترین اتفاق برای میزبان چه اتفاقی میتوانست باشه؟ بله قهرمانی آرژانتین با درخشش دیگو آرماندو مارادونا. این بدترین اتفاقی بود که میتونست واسه آمریکایی ها بیوفتد چون دیگه نمیشد توی آمریکای لاتین با اونهمه محبوبیتی که داشت جمعش کرد!!! دیگو هم که با زبان سرخش هر جا مینشست ضد آمریکا سخن میگفت تا جایی که حتی مجلس سنای آمریکا طرح عدم صدور روادید برای مارادونا رو هم به رای گذاشت که حتی رای هم آورد ولی فیفا موافقت نکرد و با تذکرات پی در پی به دیگو و در نهایت تهدید به حذف از جام جهانی، مارادونا یه خورده ملایم تر شد و بالاخره راهی آمریکا شد این دلیل اصلی شکل گیری نطفه اولیه توطئه برای حذف دیگو از جام بود که ماهها قبل از جام ریخته شد.


