از بدبیاریهای دیگر مارادونا برگزاری جام جهانی فوتبال در ایتالیا بود یعنی چه واقعا  اگر مارادونا به ایتالیا میخورد  چه باید میکرد  خوب او سالها در این کشور توپ زده بود مردم ناپل باید چه میکردند اگر آرژانتین به ایتالیا میخورد نه میتوانستند پشت تیم ملیشان را رها کنند نه میتوانستند مارادونا را رها کنند از بخت بد آن اتفاق افتاد آن هم در ورزشگاه ناپل جایی که سالها در آن نفس کشیده بود و برای مردم ناپل افتخار آفریده بود مارادونا با کمک یارانش ایتالیا را حذف کردند و پس از جام جهانی درگیری مارادونا با سران باشگاه ناپولی که با سازمان مافیای حاکم براین شهر نیز چندان غریبه نبودند آغاز شد. ناگهان در پایان یک مسابقه لیگ ایتالیا اعلام شد آثار استفاده از کوکائین در بدن مارادونا یافت شده‌است. فیفا او را ۱۵ ماه از شرکت در رقابت‌های فوتبال محروم کرد؛ ولی مارادونا دردسرهای بیشتری را نیز برای خود خرید....