کدوم تیم رو ترجیح میدین؟ من که لگانس؛ چون هم ضعیفتره نسبت به والنسیا و سویا، و هم انتقام رئال رو بگیریم ازشون. :) قرعه کشی امروز بعد از ظهره فکر کنم.(جمعه)