رویای تمام پرسپولیسی ها☺
۵۹۴ بازدیدجمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
همه جای دنیا فوتبال فقط نتیجه و قهرمانی و جام نیست...احساس و عشقو تعصب هم مهمه
به خصوص واسه ما پرسپولیسیا❤?
این تیم واسه ما خیلی رویاهای عاشقانه ساخته...واسه همینم پرسپولیس واسمون احساسه...نه تیم فوتبال!
همیشه دنبال داستان عاشقانه و احساسی بودیم واسه تیممون...
هممون از شنیدن جمله " این شاید آخرین بخت پرسپولیس باشه" مو به تنمون سیخ میشه❤
هممون با یاد دربی تاریخی 74 و افسانه زاید و عمو مصطفی اشک تو چشمامون جمع میشه❤
پرسپولیس یعنی احساس...واسه همینه که وقتی کاپیتانمون فوت کرد همدل تر شدیم و مهر تلخ 94 تا امروز همه تیما رو سلاخی کردیم?❤
شهریور 95...وقتی 16 جدول بودیم درفشی فر و غدیر اهواز رو پر کردیم و اشک برانکو رو دراوردیم❤.
واسه ما همین چیزا مهمن...ما عشق میکنیم با قلب شیر امپراطور،لبخندای شیرین دنیزلی،افسونگری جادوگر،پرش های کریم روی شونه خلیلی و اشکای شوق برانکو❤
امروزم صحنه ای رخ داد که تا سال ها تو یادمون میمونه...
وقتی هوار هوار حاشیه روت ریختن،آقای گل سابق که از گمنامی به مدعی توپ طلای آسیا تبدیلش کردی و با بیمعرفتی و بی شرمی هر روز زخم جدیدی بهت میزنه...
اقای گل جدیدت بعد از گل پیراهنشو بالا میکشه و زیرش نوشته آی لاو پرسپولیس❤
علی علیپور...تو به خاطر آقای گلی و نقش تو قهرمانی نیست که تو ذهن ها میمونی...با این خوشحالیته که تا سال ها توی یاد تمام پرسپولیسیا خواهی موند❤


