همه جای دنیا فوتبال فقط نتیجه و قهرمانی و جام نیست...احساس و عشقو تعصب هم مهمه به خصوص واسه ما پرسپولیسیا❤? این تیم واسه ما خیلی رویاهای عاشقانه ساخته...واسه همینم پرسپولیس واسمون احساسه...نه تیم فوتبال! همیشه دنبال داستان عاشقانه و احساسی بودیم واسه تیممون... هممون از شنیدن جمله " این شاید آخرین بخت پرسپولیس باشه" مو به تنمون سیخ میشه❤ هممون با یاد دربی تاریخی 74 و افسانه زاید و عمو مصطفی اشک تو چشمامون جمع میشه❤ پرسپولیس یعنی احساس...واسه همینه که وقتی کاپیتانمون فوت کرد همدل تر شدیم و مهر تلخ 94 تا امروز همه تیما رو سلاخی کردیم?❤ شهریور 95...وقتی 16 جدول بودیم درفشی فر و غدیر اهواز رو پر کردیم و اشک برانکو رو دراوردیم❤. واسه ما همین چیزا مهمن...ما عشق میکنیم با قلب شیر امپراطور،لبخندای شیرین دنیزلی،افسونگری جادوگر،پرش های کریم روی شونه خلیلی و اشکای شوق برانکو❤ امروزم صحنه ای رخ داد که تا سال ها تو یادمون میمونه... وقتی هوار هوار حاشیه روت ریختن،آقای گل سابق که از گمنامی به مدعی توپ طلای آسیا تبدیلش کردی و با بیمعرفتی و بی شرمی هر روز زخم جدیدی بهت میزنه... اقای گل جدیدت بعد از گل پیراهنشو بالا میکشه و زیرش نوشته آی لاو پرسپولیس❤ علی علیپور...تو به خاطر آقای گلی و نقش تو قهرمانی نیست که تو ذهن ها میمونی...با این خوشحالیته که تا سال ها توی یاد تمام پرسپولیسیا خواهی موند❤