به نظر شما از سال ۲۰۰۹ به بعد از بین رئال و بارسا کدوم تیم از داوری سود بیشتری برده؟ پ‌ن‌: اگه کامنتم نمی دین میتونین با لایک یا دیس نظر بدین. البته اگه مایلین. رئال لایک بارسا دیس لایک