نظرسنجی مخصوص طرفدارای همه تیمها بهجز رئال و بارسا
۴۰۳ بازدیددوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - 0۹:۰۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به نظر شما از سال ۲۰۰۹ به بعد از بین رئال و بارسا کدوم تیم از داوری سود بیشتری برده؟
پن: اگه کامنتم نمی دین میتونین با لایک یا دیس نظر بدین. البته اگه مایلین.
رئال لایک
بارسا دیس لایک


