
یک مناظره فوق العاده بین کانون هواداران سیتی و لیورپول
۴۳۷ بازدیدشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یک مناظره فوق العاده بین طرفداران سیتی و لیورپول به میزبانی کانون هواداران لیورپول برگزار شد که خیلی خوب بود و من به شخصه خیلی چیزها از این مناظره آموختم.درباره تاریخ لیورپول و سیتی خیلی چیزها یاد گرفتم.
امیدوارم همیشه چنین مناظراتی رو داشته باشیم و با احترام باهم دیگه بحث کنیم.
http://reds.ir/index.php?threads/2076/page-2#post-156091


