
تبریکی از صمیم قلب!
۴۰۱ بازدیدشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یه تبریک جانانه میگم به بروبچ آرسنال واقعا خوشحال شدم از این برد ایشالا به زودی تبریک قهرمانی هم بهتون میگم.
شاید باورتون نشه ولی وقتی آرسنال گل زد اندازه گلایی که منچستر تو بازی های حساس میزنه خوشحال شدم.


