در چارچوب هفته سی ام بوندس لیگا، شب گذشته بایرن مونیخ در آلیانز آرنا به سه گل مقابل بوروسیا دورتموند تن به شکست داد تا هم دومین شکست فصل را متحمل شده باشد و هم از رسیدن به رکورد بیشترین امتیازات کسب شده در یک فصل محروم بمانند.
در پایان این دیدار پپ گوراذیولا، سرمربی بایرن در مصاحبه با وب سایت باشگاه گفت:" در نیمه حتی نتوانستیم در بازی جا بیوفتیم، هرچند که در ده دقیقه پایانی این قضیه کمی بهبود پیدا کرد. ما نیمه دوم را خوب آغاز کردیم ولی باز در بازی محو شدیم.
" باید به دنبال راهی بگردم تا بتوانم ریتم را به تیم بازگردانم. چهارشنبه این فرصت را داریم تا به فینال جام حذفی برسیم. به تیمم ایمان دارم. در مورد نویر هم بگویم که او مشکل کوچکی با عضله خود داشت که ما هم نمی خواستیم ریسک کنیم."
این دومین شکست بایرن مونیخ در سه هفته متوالی عدم پیروزی آن ها پس از قطعی شدن قهرمانی زود هنگامشان در بوندس لیگا است.



