امری احمقترین مربی هست که توی عمرم دیدم
۶۶۹ بازدیدچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اون از اول بازب که سه هافبک با خصوصیت دفاعی ومرکزی وبدون هافبک هجومی بازی کرد اونم از تعویضهای افتضاحش قشنگ اون سه تا بازیکن جلو رو تنها گذاشته
قابل توجه کسایی که میگن پپ کاری نکرده???


