اون از اول بازب که سه هافبک با خصوصیت دفاعی ومرکزی وبدون هافبک هجومی بازی کرد اونم از تعویضهای افتضاحش قشنگ اون سه تا بازیکن جلو رو تنها گذاشته قابل توجه کسایی که میگن پپ کاری نکرده???