نیمار احمق اومد تو این تیم بی شخصیت تا مرد یک بشه و تو لیگ شامپو بدرخشه. من موندم چطور بارسا رو ترجیح داد به پاریس؟ حالا فقط ج. ج براش مونهده تا توپ طلا بگیره. عکس: مسی داره به حال الان نیمار میخنده:))