رئال دیشب در استادیوم مستایا موفق شد 2-1 بارسلونا را شکست دهد و آنچلوتی نخستین جامش را با رئال مادرید بالای سر برد.
رونالدو بعد از این پیروزی به خبرنگاران گفت: "ما شایسته پیروزی بودیم، چراکه بهتر بازی کردیم و شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. امّا اکنون دو جام دیگر پیش رو داریم که باید برای آن بجنگیم. رسیدن به فینال بسیار لذت بخش بود، بسیار خوشحالیم و اکنون بعد از گرفتن جشن پیروزی، به مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد. "
رونالدو در خصوص مصدومیت خود نیز گفت: "اکنون خیلی بهترم و دردی احساس نمیکنم."
رئال مادرید که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرن مونیخ رود، نوزدهمین قهرمانی خود را در کوپا دل ری کسب کرد.



