ایکر7:بد نبود کارواخال5:محو بود په په7:خوب بود راموس7:خوب بود کوئنت رائو7:جنگنده بود ژابی6:مدت زیادی است که افت کرده! مودریچ6:به جز شوتی که به تیر زد کار دیگری نکرد ایسکو8:چشم نواز نبود ولی در کل خوب بود دی ماریا9:عالی بود ویک گل زد بیل9:بی نظیر بود ویک گل تماشایی زد بنزما7:همیشه موقعیت هایی را خراب می کند! واران،ایارا،کاسمیرو5:بد نبودند