نمرات بازیکنان رئال در فینال کوپا مقابل بارسا
۵۶۴ بازدیدپنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - 0۹:۱۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ایکر7:بد نبود
کارواخال5:محو بود
په په7:خوب بود
راموس7:خوب بود
کوئنت رائو7:جنگنده بود
ژابی6:مدت زیادی است که افت کرده!
مودریچ6:به جز شوتی که به تیر زد کار دیگری نکرد
ایسکو8:چشم نواز نبود ولی در کل خوب بود
دی ماریا9:عالی بود ویک گل زد
بیل9:بی نظیر بود ویک گل تماشایی زد
بنزما7:همیشه موقعیت هایی را خراب می کند!
واران،ایارا،کاسمیرو5:بد نبودند


