داریم به بازیهای جذاب نیمه نهایی لیگ قهرمانان نزدیک می شیم با اینکه بازیهای بایرن مقابل رئال همیشه جذاب و دیدنی بوده و نیازی به افزایش تنش ندارند ولی: هواداران بایرن و رئال، نظرتونو درباره بازیکنان تیم حریف در بخش نظرات بگین. به طور مشخص در تیم حریف 1) از کدوم بازیکن یا بازیکنها بیشتر بدتون میاد و 2) کدوم بازیکن یا بازیکنها براتون محبوب هستند (اگر همچین بازیکنهایی در تیم حریف هست).