به گزارش خبرگزاری فارس، امروز جلسه کمیته انضباطی سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده 2 بازیکن استقلال در کمیته انضباطی این باشگاه بود.

البته این 2 بازیکن در جلسه امروز حضور نداشتند. بیک‌زاده که همراه دیگر ملی‌پوشان استقلال به فرودگاه رفته تا راهی آفریقای جنوبی شود و سیاوش اکبرپور هم به دلیل حضور در تمرین در این جلسه غایب بود.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال نیز در غیاب این 2 بازیکن رای خود را صادر کرد.

علیپور سخنگوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد رای این 2 بازیکن گفت: هاشم بیک‌زاده به دلیل مصاحبه علیه مدیرعامل باشگاه و غیبت عامدانه در یک جلسه تمرینی به کسر 15 درصد از قرارداد کل محکوم شد و سیاوش اکبرپور نیز به دلیل مصاحبه علیه باشگاه بدون اجازه از روابط عمومی و به دلیل ضرب و شتم در بیمارستان پارسیان و ایجاد خسارت به تیم با توجه به عدم حضورش در تمرین به کسر 10 درصد دیگر از قراردادش محکوم شد.

وی در خصوص اینکه آیا این 2 بازیکن می توانند به این رأی اعتراض کنند، گفت: اگر اشتباه نکنم ظرف 20 روز آینده می‌توانند اعتراض خود را نسبت به این حکم اعلام کنند.