لیورپول با دو گل رحیم استرلینگ و تک گل سوارز 3 - 2 از سد نوریچ گذشت و حضور خود را در فصل آینده لیگ قهرمانان تضمین کرد.
لوئیس سوارز در مصاحبه با SKY درباره بازی دیروز گفت: "بدون شک ما خیلی خوشحالیم، 3 امتیاز بازی برای ما خیلی مهم بود.
"ما خیلی تلاش کردیم، می دانسیتم بازی مقابل نوریچ همیشه سخت است. اینکه توانستیم آرامش خود را در بازی حفظ کنیم خیلی مهم است.
"ما نیاز به آرامش و تمرکز روی بازی مقابل چلسی داریم. در شروع فصل می خواستیم در جمع 4 تیم پایانی قرار بگیریم و اکنون ما این کار را انجام داده ایم. سوارز با گلزنی در بازی دیروز بعد از یان راش {فصل 1986/87} تبدیل به اولین بازیکن لیورپول شد که به 30 گل زده در یک فصل رسیده است . "در همه بازی ها سعی می کنم به تیم کمک کنم و امروز با زدن گل به تیم کمک کردم. رسیدن به رکورد 30 گل برای من مهم است، اما هدف اصلی من کمک به تیم است. ما در صدر قرار داریم و می خواهیم از این موقعیت تیم لذت ببریم، در فوتبال هر حادثه ای ممکن است رخ دهد. "



