In Moyes I trust!
۵۷۵ بازدیددوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
کاری به باختش جلو اورتون و نتایج ضعیف این فصلش ندارم!
مویس همونیه که تو بازی رفت با بایرن، آقای گواردیولا با اون همه ادعا به زور شانس یه امتیاز ازش گرفت!
مویس همونیه که تو بازی برگشت سر بی برنامگی خودش بعد گل زدن باخت! نه به تاکتیک و نبوغ گواردیولا و خلاقیت شاگرداش!
من تو مویس نشونه های موفقیت رو میبینم! و مطمعنم فصل بعدی پیش ماست!
In Moyes I trust!
پ.ن:
طرفدار منچستر نیستی نیاز نیست راجب مربیش نظر بدی! چون کلا نمی دونی نگه داشتن مربی بیشتر از یه فصل هم میشه!
پ.پ.ن: منچستری که پشت تیمش تو فاز گذار نباشه منچستری نیست!
بره طرفدار ریال بشه که کلا تیمش تو فازه گذاره و هی خرید و هی شکست!


