طرفداری- محمد قاضی از چند سال پیش از باشگاه ذوب‌آهن طلبکار بود و به همین دلیل برای دریافت مطالبات خود به سازمان لیگ رفت و جلساتی را با مهدی تاج برگزار کرد.

رفت و آمدهای مهاجم استقلال به سازمان لیگ موثر واقع شده و قاضی در آستانه وصول طلب خود از باشگاه ذوب‌آهن است.

قرار شد مهاجم استقلال با تخفیف 30 میلیونی و با دریافت 80 میلیون تومان، شکایت خود را از باشگاه ذوب‌آهن پس بگیرد تا به این ترتیب طرفین با یکدیگر تسویه‌حساب کنند.

از سوی دیگر قاضی همین چند روز پیش برای دریافت طلب 360 میلیونی خود از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

 به گزارش فارس، مسوولان باشگاه ذوب‌آهن با وجود آنکه مدعی هستند به جز فیروز کریمی از هیچ مربی دیگری برنامه نگرفتند، اما به شدت خواهان جذب امیر قلعه‌نویی هستند و گفت‌وگوهای پنهانی را با سرمربی استقلال انجام داده‌اند.

از سوی دیگر قلعه‌نویی در تدارک این موضوع است که در صورت بقا در استقلال، تیم خوبی را برای فصل آینده ببندد و هنوز پاسخی به ذوب‌آهنی‌ها نداده است.

مدیرکارخانه ذوب آهن که زمانی در مس کرمان نیز حضور داشت، از علاقمندان قلعه نویی است و تلاش می کند وی را به حضور در اصفهان راضی کند.

باید دید آیا ژنرال آبی‌ها در استقلال ماندنی است یا مثل چند سال قبل سر از اصفهان درمی‌آورد؟