
مارادونا: مسی از رونالدو بهتر نیست و بالعکس؛از بازی نیمار لذت میبرم!
۶۴۳ بازدیدچهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شاید برای آرژانتینی ها عجیب باشد اما دیگو مارادونا در رقابت همیشگی میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، ستاره آرژانتینی را انتخاب نکرد و ترجیح داد سکوت کرده و از هر دو بازیکن تمجید کند.
بدر مصاحبه ای که نسخه کامل آن روز پنجشنبه در Marca منتشر شد، اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد بسیاری مسائل به گفتگو پرداخت.
مسی از کریستیانو رونالدو بهتر نیست، و بالعکس. من تماشای بازی نیمار را دوست دارم چون با وجود اینکه ۲۰۰ بار او را می زنند، اما همچنان به دریبل کردن حریفان ادامه می دهد.
بازیکن سابق تیم ناپولی در مورد سرمربی تیم رئال مادرید، که ستاره سابق باشگاه یوونتوس هم بوده است، گفت:
من دوست دارم که زیدان پیروز شود، چون او نظریه های بسیاری از مربیان دیگر را نقض می کند.
منبع:http://www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/10/13/28431102/messi-not-better-than-ronaldo-says-maradona


