اینا همه بخاطر ...از مسیه وگرنه تا قبل بازی دیشب میگفتن ارژانتین بدون مسی بهتره الان میگن مسی قدرت رهبری از رو سکو نداره:))) این جماعت کاری ب ارژانتین ندارن گیرشون مسیه وبس؛ ولی ببری یا ببازی همیشه دوست داریم زنده باد ارژانتین به اراجیف بقیه هم توجه نکنید چون دلیلشو خودتون بهتراز من میدونید:) امیدوارم مث اول فصل ک بارسا با باخت تو سوپرکاپ یهو متحول شد ارژانتین هم همینطور براش پیش بیاد بقول معروف: «❤این آرژانتین معجزه میخواد معجزه ای به بزرگی لیونل مسی❤» دیگو کاستا و راموس هم دیشب راجب نبود مسی و شباهات ارژانتین بدون مسی صحبت کردن و الان دیگه کاستا و راموس هم بازیکن۲۰۰۹ فن هستن و بدرد نمیخورن:) کل دنیا دیگه دید ارژانتین این زمان بدون مسی یه تیم‌کاملا معمولیه