سلام به همگی خوب این باخت لازم بود تا خیلی چیزا واسه خیلی افراد عیان بشه بدبختی یووه رفتن بونوچی و یا محروم بودن پیانیچ نیست(ولی بن عطیه واقعا نبودش تاثیر گذار بود) یووه اونموقعی بدبخت شد که ویدال و پوگبا و پیرلو از تیم رفتن و میانه ی میدان رو از دست داد وقتی بدبخت شد که بوفون 40 ساله با این سطح آمادگی پایین باید بیاد و جای شزنی ای رو بگیره که تو بازیایی که بوده یه تنه ناجی تیم بوده اونوقتی بدبخت شد که به جای اعتماد به جواهری مث روگانی پیرمردایی مثل بارتزالی که امشب تیمو شوهر داد فیکس میشن وقتی بدبخت شد که آت و آشغالای رونده شده از تیمای دیگه مث دی شیل و متوییدی توش بازی میکنن میدونید ضعف خط هافبک یووه تو تابستون با چه بازیکنایی پر شد؟بنتانکور و متوییدی که البته با رفتن لمینا همراه شد مارکیسیو جواهر واقعی تورین نیمکت نشین بنتانکور شده. حالا صب کنید تا تابستون که آشغالایی مث امره جان و پلگرینی و چن تا بنجل ایتالیایی که بولد شدن مث کریستانته و اسپیناتزولا هم پاشون باز شه به تیم. فقط یه لحظه فک کنید خط هافبک آشغال امشب به جاش پوگبا و ویدال و مارکیسیو بود؟ قسم میخورم له میشدن مادریدیا