
تیتو،تو خیلی چیزها را در فوتبال ثابت کردی.
۶۹۳ بازدیدشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 0۸:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
از سال 2008 شروع می کنیم وقتی که رایکارد بعد از دوفصل بی جامی از بارسا اخراج شد و گوردیلا به همراه دستیارش تیتو از بارسا ب به تیم اصلی بارسا آمدند.اون زمان کسی انتظار نداشت که این دو بخوان شروع کننده یک عصر افسا نه ای برای بارسا باشند اما گواردیولا یک فصل رویایی را در بارسا رقم زد در آخرین فصل پپ بود که خیلیها که فکر کنم چیزی از فوتبال نمی دانستندشروع به انتقاد از پپ کزدند و می گفتند:پپ مربی بزرگی نیست،هر مربی که در تیمش امثال مانند:مسی،ژاوی،اینیستاو......داشته باشه میتونه موفق باشه و پپ از بارسا رفت و مسئولان تیتو را بجای او مربی بارسا کردند.
خیلی از هوادارای بارسا دوران افسا نه ای بارسا را تمام شده دانستند.اما فصل شروع شد اولین برد،دومین برد،سومین برد.اما اینها فقط جرقه هستند بالا خره ما امتیاز از دست میدیم اما نیم فصل شد بارسا مانند گذشته قدرتمند حالا طرفدارای بارسا باور کرده بودند که تیتو نیز می تواند سه گانه را بیاورد و اما از آن طرف آنها که معتقد بودند پپ مربی بزرگی نیست یک مدرک جدید پیدا کرده بودند:"بفرمایید تیتو نیز توانست با این بازیکنان موفقیت بدست بیاورد پس نه پپ مربی بزرگیست نه تیتو و هرکی جای این دو باشه با چنین بازیکنانی می تواد موفقیت بدست بیاید.
نیم فصل دوم شروع شد و هواداران بارسا در انتظار سه گانه،اما سرطان به جان تیتو افتاد،او دیگر نمی توانست مانند قبل تیم را همراهی کند،همه چیز زیر رو شد بالا خره بارسا باخت و درد بیماری تیتو از یک طرف و از دست دادن امتیاز و جامها از طرف دیگر بد جوری بارساییها را آزرده می کرد.
حالا دیگر همه فهمیده بودند تیمهای بزرگ احتیاج به مربی بزرگ دارند،بله مسی،ژاوی،اینیستاو........ فقط بخشی از یک ماشین را طراحی کرده بودند بخش دیگر ماشین که مربی باشه از کار افتاده بود و اجازه نمیداد بخش دوم ماشین نیز کار خود را انجام دهد،الان دیگه همه فرق مربی و کمک مربی را فهمیده بودند.
اما تو نشان دادی که چه مربی بزرگی هستیتی اونقدر بزرگی که بخشی از فصل را کنار تیم نبودی اما 100امتیاز را آوردی.
دیگر بیشتر از این مزاحمت نمیشوم
آسوده بخواب تیتو.


