سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم فوتبال رو از كي شروع كرديد؟ من فوتبال رو از سه سالگي شروع كردم.و تا هفت سالگي در آكادمي بارسلونا بودم ولي به علت مصدوميت به ايران بازگشتم. چه شد كه در فينال مدرسه به حريف باختين؟ به علت سوتي دو بازيكنمان دو گل خورديم و باختيم. شماره مورد علاقه تان چيست؟ شماره ٧.يادم مي أيد وقتي در اكادمي بارسلونا بودم ديويد وَيْا امد سر تمرين و به من اصرار كرد شماره ٧ را بپوشم من هم قبول كردم. هدفتان چيست؟ قرار است به زودي باشگاه كيهان اف سي را تاسيس كنم. مرسي كه وقتتان را در اختيار ما گذاشتيد خواهش ميكنم فقط ميشه نظرتان را درمود چند بازيكن بدانم؟ بدان رونالدو؟ دارغاز مسي؟ نظري ندارم بوفون؟ مهدئ رحمتي اروپا نيمار؟ مهدئ قائدي اروپا گوارديولا؟ به زودي قرار است با او بر سر هدايت باشگاه جديدم مذاكره كنم. مربي خوبي است