جو کلی سایت یه جوری شده که تو هر پستی میریم آماده ایم دو نفر با بدترین الفاظ از خجالت هم دراومده باشند فرقی نمی کنه چه تو پست های اصلی چه پست های کاربران یه سری که به خاطر بازیکن مورد علاقه شون حتی با ناموس طرف مقابل هم رحم نمی کنن یکسری هم پست سیاسی میزارن اما وایبه روزی که نظر مخالف وارد پستشون بشه اونوقته که هجمه ی کلمه هایی مثل ساندیس خور و اطلاعاتی رو بهشون نسبت میدن بدون حتی خوندن کامل کامنت. اونجوری که لااقل من شنیدم اوایل انقلاب هرکی هر حرفی میزد که به مذاق دین مدارهای افراطی خوش نمیومد بهش هر تهمتی میزدن هرچی دلشون میخواست میگفتن مثل اجنبی ، غرب زده و ... الان همون اتفاق داره میفته فقط برعکس واقعا نمیتونیم نظرات همدیگه رو تحمل کنیم و با آرامش بحث کنیم ؟؟؟ حتما باید قدرت و نشون بدیم یا با فحش طرف مقابل رو پاره پوره بکنیم؟؟؟ زشته به خدا یا مثلا دوستان رونالدو فن یا مسی فن یا هربازیکن دیگه ای یا رئال و بارسا فن ها و هر دوباشگاه متخاصم دیگه کری خوندن یه چیز طبیعیه و به شدت لذت بخش ولی گندشو در نیارین ترو خدا اگه جایی جواب پیدا نکردید فحش رو به طرف نکشید مطمئن باشید خیلی از اونایی که شما بهشون میگید بچه مدرسه ای از اون چیزی که فکر می کنید کوچکترن شما فک کن داداش یا خواهر کوچیکترت که تازه داره خوندن نوشتن یا میگیره هنوز دیکته مینویسه اگه بیاد تو سایت کلماتی که شما می نویسید بخونه واقعا خوشحال میشید ؟؟؟ امیدوارم متوجه منظورم بشید