بی طرف
۱۶۹ بازدیدسهشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بقران من بی طرفه بی طرفم....ولی سیتی هم تو بازی رفت داور نمودش...الان که دیگه هیچی نگم....یعنی لیورپولی ها تیمشون بی هیچ وجه سرتر نیست


