به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، اعضای تیم استقلال همچنان برای فصل آینده شرایط مشخص ندارند واین درحالی است که بحث جدایی چند بازیکن از تیم عنوان شده است و قرار بر این شده که این 8 بازیکن از تیم بروند واستقلال با بازیکنان جوان لیگ فصل آینده را آغاز کند. گفتنی است، جدایی مجید غلام‌نژاد، کبه، اولادی، احمد جمشیدیان، کاروالیو، پژمان نوری، محمد مهدی نظری و نیکبخت واحدی از تیم استقلال قطعی شده است.

شایان ذکر است، حتی پس از بررسی‌های لازم نیز مسئولان ومربیان تیم به این نتیجه رسیدند که این 8 بازیکن نتواستند با شرایط ایده‌آل پیش بروند و تیم را همراهی کنند زیرا از نظر عملکرد وضعیت برای این تیم ایده‌آل پیش نرفت و بازیکنان نامبرده اوضاع ایده‌آلی در ترکیب این تیم نداشتند.