طرف اومده میگه مسی بخاطر جام جهانی ریسک نکرد،وگرنه خیلی راحت میتونست بازیو دربیاره واسه بارسا،خبر نداره کینگشون تو ۱۱بازی اخیر تو یک چهارم حتی یه گلم نزده پ.ن:نانو دریبل مهمتر از گله