بارسا تا زمانی که هافبک بازیساز نخره رنگ نیمه نهایی رو نمیبینه
۳۳۹ بازدیدچهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سه ساله ژاوی از بارسا رفته و تیم رنگ نیمه نهایی رو ندیده راکیتیچ پائولینیو گومز توران هیچکدوم نزدیک ژاوی هم نیستن این تیم کی میخواد بفهمه مشکلش نداشتن هافبک بازیسازه کوتینیو هم جانشین اینیستاس نه ژاوی فصل بعد هم خبری از هافبک نخواهد بود چون میخوان گریزمان رو بیارن اونم با وجود مسی و سوارز و دمبله اصلا شما پله و مارادونا رو هم بیاری وقتی وسط زمین دست حریفه و هافبکی نداری که توپ رو نگه داره چه کاری میتونی انجام بدی سه ساله ژاوی رفته و ما هافبک نداریم و هنوز نفهمیدن سه ساله مسی مراحل حساس محو میشه چون مجبوره بیاد عقب سه ساله نفهمیدن مشکل بارسا چیه بارسا بازیکنی مثل اریکسن میخواد نه گریزمان رئال با الونسو قهرمان اروپا شد الونسو رو داد کروس و خامس رو اورد تیمش هافبک دفاعی نداشت فصل دوم انجلوتی چهار تا از اتلتیکو خورد تو زمین خودش جلو یوونتوس حذف شد بعد بنیتز اومد باز هم بدون هافبک دفاعی با کروس مودریچ و خامس بازی کردن و تو برنابئو چهار تا از بارسا خوردن تا اینکه زیدان اومد و درد رئال رو فهمید فهمید که این تیم هافبک دفاعی میخواد فقط با جایگزین کردن کاسمیرو به جای خامس تیم فاجعه فصل اخر انجلوتی و نیم فصل بنیتز رو دو سال پیاپی با اقتدار قهرمان اروپا کرد و امسال راحت تر از سال قبل برای سومین سال پیاپی قهرمان خواهند شد رئال یک سال و نیم طول کشید تا فهمید مشکل تیمش چیه ولی ما سه ساله نفهمیدیم و هنوز هم نمیخوایم بفهمیم


