دوستان استقلالی وضعیت تیم رو چطور ارزیابی می کنید؟ به نظرتون تیم در کدام یک از خطوط نیاز به تقویت داره؟ بازیکن خاصی رو هم در نظر دارید که باید تیم رو ترک کنه یا به تیم اضافه بشه؟